.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حفظ حریم اخلاقی مهمترین خط قرمزکاندیداها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برگزاری انتخابات قانونمند و با حضور حداکثری مردم لازمه تحقق شعار حماسه سیاسی در روز 24 خرداد است.
حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه قانون و فرمايشات رهبری باید نصب العين فعالیتهای انتخاباتی قرار گیرد، گفت: دو انتخابات رياست جمهوري و شوراي های اسلامي را پيش رو داريم که هر کدام از حساسیت ویژه ای برخوردار است ونماد وحدت، عزت ملی، اقتدار، تجلی مردم‌سالاری و ابطال کننده ترفندهای دشمن در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ضمن قدردانی از کاندیداها که اعلام کرده اند که برای اعتلای ایران اسلامی پا به این عرصه گذاشته اند گفت: کاندیداها باید با استفاده از منویات رهبری وبا ابراز عقاید و اعلام برنامه‌های خود در جهت توسعه و امنیت، کشور گام بردارند تا شاهد حماسه‌ای دیگر باشیم.
وی درادامه افزود:مسئولان ستادهای انتخاباتی همانطور که قانون را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند، می بایست شان و حرمت جامعه و حفظ نظم عمومی شهرها را مورد توجه جدی قرار دهندوبه ارزشها و باورها خدشه وارد نکنند.
دبیر ستاد اقامه نماز مازندران در بخش دیگر سخنانش با بیان این که حضور کاندیداها در مساجد با رعایت شان و حفظ حرمت مسجد باشدافزود: هر نوع حرکتی که در ایام انتخابات در مساجد انجام می‌شود باید خردمندانه، آکنده از قداست و همراه با عدالت باشد.
وی با اشاره به اینکه تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه یک وظیفه شرعی، انقلابی و ملی برای آحاد مردم ، افزود: مساجد در بسیج اجتماعی و برگزاری انتخابات نقش مهم و تأثیرگذاری را دارند و باید با حفظ قداست و معنویت در این عرصه ورود پیدا کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: حضور هواداران یک نامزد در مسجد رویکرد ارزنده ای است، اما این امر مستلزم رعایت شانیت ومنزلت مسجد است.سوت و کف زدن ورعایت نکردن حجاب در این مکان مقدس زیر سئوال بردن قداست خانه خدا و سنگرانقلاب است.حفظ حریم اخلاقی و جایگاه و شان مساجد از جمله مهمترین خط قرمزهایی است که کاندیداها در هنگام تبلیغات خود در مساجد باید به آن پایبند باشند.
وی تاکید کرد: حضورپرشورمردم این پیام را به استکبار می‌رساند که امواج جنگ تبلیغاتی و روانی دشمن نمی‌تواند مانع خلق حماسه سیاسی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.